onsdag 10. februar 2010

Kunsten å pakke lett

Kan noen være så snill å lære meg kunsten å pakke lett?

Nei, helt seriøst. Jeg sliter heftig. I og med at det er to dager til jeg reiser til Kyoto, tenkte jeg at jeg kunne begynne så smått å stappe diverse klær og andre nødvendigheter oppi den nyinnkjøpte trillekofferten min, men det har vist seg å være en relativt vanskelig affære. Kofferten er jo bitteliten! Stående oppreist rekker den meg omtrent til knærne, og jeg er ganske så sikker på at til og med katten min er videre i bredden enn det kofferten er. Og i den bittelille greia skal jeg klare å pakke klær og sko for 9 hele dager? Hah! Dream on! (OK, så alle hostellene vi skal bo på har vaskemaskin og tørketrommel, men allikeveeeel...)

Bitteliten koffert!

Det er helt umulig!

Saken blir jo selvfølgelig ikke bedre av at det ser ut som om det har gått av en atombombe i klesskapet mitt, slik at jeg har null oversikt over hva som egentlig befinner seg der inne. Note to self: 'Slutt å stappe ting hulter til bulter for å spare tid. Og invester i en ny hengehylle fra Cainz, sånn for syns skyld. Takk.'

Alt er ikke bare frustrasjon og elendighet, da. Jeg så ferdig en koreansk dramaserie ved navn I Really Really Like You en gang i natt, og den meget lykkelige slutten var cuteness-overdose av dimensjoner. Gi meg klisjeer i bøtter og spann, og du får en veldig happy camper! Det som fulgte var herlige, sukkersøte drømmer i mange nyanser av rosa. Min store celebrity crush på Lee Min Ki er nå offisielt tilbake for fullt!

Lee Min Ki

Lee Min Ki

Lee Min Ki

Mine store planer for Korea-turen om litt under en måned består nå hovedsaklig av misson 'hunt-Lee-Min-Ki-down', etterfulgt av mission 'stappe-ham-ned-i-kofferten-og-ta-ham-med-meg-hjem-igjen'. Noe som kan bli vanskelig, siden... you know.. kofferten min er på størrelse med en peanøtt.

1 kommentar:

Unknown sa...

sv: edderkopper? uff :(
da jeg bodde i mexico friket jeg ut av de store øglene og latterlig store gresshopper. det brakte skikkelig når de landet på takterassen. jaiks!

tror jeg må ta meg en tur til japan en dag! men har hørt det er ganske dyrt der, stemmer det?