tirsdag 2. februar 2010

Bitt av Chuno-basillen!

Jeg skal gladelig innrømme det. Jeg har blitt fullstendig hektet på Chuno, også kjent som Slave Hunters. Jeg så de første fire episodene i strekk nå i dag, og ble en smule smådesperat da det gikk opp for meg at WithS2 ikke har frigitt flere engelske subs for oss vanlige dødelige enda. Hvorfor er verden så urettfeeeerdig? Gi meg mer, for svingende!

Why, hello there..
Nå skulle jeg ønske at det faktum at jeg lengter så sårt etter nye episoder er fordi historien er fantastisk fengende (noe den jo forsåvidt er), eller at forrige episode sluttet med en heftig cliffhanger (noe den forsåvidt gjorde, men jeg har lest spoilere for neste episode på Dramabeans, så jeg vet hva som skjer uansett), men let's face it - halve moroa med Chuno er at Jang Hyuk og Oh Ji Ho insisterer på å løpe rundt så og si halvveis avkledd hele tiden.

And hey - who am I to complain?

Lee Dae Gil kan få jakte på meg aaaaanyday!
Rawr!
Oh Ji Ho er som vanlig snasen!
Gagagaga..
Så dette er da altså min kjærlighetspost til Chuno og seriens visuelle goder. Det skader ikke å samle flere siklebilder på ett sted, gjør det vel? Og bare slik at jeg ikke føler meg helt som en ekkel jævel, kan jeg opplyse om at det faktisk er en handling i serien også! Det er ikke bare svette menn i fillete klær som løper rundt hele tiden. OK, løgn. Men de har et mål for øye. Me thinks.

...ja, det var en spøk.

Og helt til slutt.. har Lee Da Hae alltid vært så pen? Lucky bitch! (Sagt i full affeksjon, i og med at jeg har vært fan av henne siden hun var med i My Girl back in the days)

Lee Da Hae

1 kommentar:

Katinka sa...

Blablablablaaaaa, gleder meg til å se i morgeeeen, blablalblaaaa..


Halvnakne menn er slettes ikke dumt. Kan tenke meg verre ting å se på, hohoho. XD