onsdag 14. april 2010

You say tomato...

Bestemte meg for å skulke andre time i dag og sløve på gresset utenfor kantinen i stedet. Været var overskyet mesteparten av tiden, men det var allikevel forholdsvis varmt, og frisk luft har jo aldri drept noen. Bad move! Som et resultat av de nesten to timene jeg tilbrakte på gresset (inkludert lunsjen), ser jeg nå sånn ut:

Hello, lobster!


..eventuelt tomat!

Jeg er et levende bevis på at UV-strålene faktisk trenger gjennom skylaget. Great.

Tro meg, det er omtrent tre ganger så rødt i virkeligheten.

Håper det forsvinner til i morgen, for det frister ikke å gå rundt på skolen og se ut som en kokt hummer i full offentlighet. Men hvem vet? Kanskje tomatlooken er det neste store i Land of Freaky-and-Cute (les: Japan)?

Wouldn't bet on it, though.

1 kommentar:

Hoshifune sa...

Oi! Du skulle ha speida etter hull i ozonlaget før du la deg ned XD

Men du har jo fordelen at du er jente, kan du ikke bare kline på med concealer og foundation i massevis?