mandag 19. april 2010

See how she sparkles

Fredag er tradisjonelt sett partydag her i Togane. I det siste har diverse ferier og reiser i øst og vest satt en stopper for tradisjonen, men nå som skolen er i gang igjen, er det lett å vende tilbake til gamle vaner. På fredagen som var bød Alex til fest, og etterhvert som timene gikk, ble det rimelig trangt i leiligheten hans.

Feststemte mennesker

Jeg og Katinka brukte store deler av kvelden på å diskutere alle våre favorittmennesker (bl.a. Karl) med Inger, som for tiden befinner seg i Japan. Ah, ingenting slår en god bitchesession. Nå har vi jo mer å snakke om enn folk vi ikke har så mye til overs for, og etter det jeg kan huske ble både pupper, jenters selvbilde og merkelige japanere diskutert og analysert utover kvelden.

Alex, Steffen og selvmordskandidaten

I mellomtiden ble folk rundt oss bare i bedre og bedre humør. Det eneste skåret i gleden var vel at Akira (som visstnok hadde blitt observert luskende rundt søppelkassene tidligere på kvelden) beæret oss med sitt nærvær. Heldigvis snakket han ikke så mye til oss, med unntak av da han spurte Katinka om Lorraine hadde dratt tilbake til Norge allerede.

Asami og Ingrid

En eller annen gang etter at de fleste i alle fall hadde blitt småbrisne, reiste plutselig halve rommet seg opp for å gå på karaoke. Tanken på en kveld med gauling i mikrofonene fristet, og det endte med at så og si alle ble med. Vi måtte ha to rom på Côte d'Azur for å få plass til alle. På veien dit benyttet jeg anledningen til å snakke litt med både Moe og Asami - to kjempekoselige jenter. Asami spanderte kjærlighet på pinne på meg og Katinka, så hun ble automatisk vår nye favorittperson.

Ingrid og Naoki

Karaokekvelden var som karaokekvelder flest - morsom, bråkete og med både vakker og mindre vakker (*plystre*) sang. Jeg frydet meg imidlertid over å endelig få se Akiras berømte karaoke-moves som jeg hadde hørt meget positive ting om fra Ingrid og Magnus. Dansingen skuffet absolutt ikke. En eller annen gang i løpet av kvelden kom det et par halvgamle menn inn på rommet vårt. Hvordan de havnet der aner jeg ikke (Alex?), men vi fikk nå i det minste noen smellbonbon-saker som sprutet glitter av han ene.

Katinka et moi

Det (smellbonbonene, ikke gamlingene) ble en stor hit!

Jeg og Katinka glitret hele veien hjem.

2 kommentarer:

Hoshifune sa...

Ahh, Chacha. Det beste var kanskje da han spurte dere om dere hadde lagt merke til at han var kommet. Det kunne jo hende det var gått folk hus forbi, siden ingen faktisk hade invitert han -_-*
Men bortsett fra han, artig kveld :D

Ulricke Alette sa...

Morsomt! Ser ut som dere hadde en flott fredagskveld!