lørdag 24. april 2010

Lørdagsblues

Jeg kjeder meg heftig!

Egentlig skulle jeg ha vært på klubb i Shibuya med Ingrid, Keren og noen fremmede taiwanesere og koreanere i kveld, men i og med at jeg sov omtrent to og en halv time i natt, var ikke tanken på en all-nighter i Tokyo så ekstremt fristende. Dermed ble jeg igjen hjemme i Togane - noe jeg angrer en smule på akkurat nå.

Det er ingenting å finne på.

Jeg har lest alle bøkene i bokhyllen min minst to ganger i løpet av de siste tre månedene, jeg har sett alle filmene mine, og det er ingen nye dramaepisoder som kan underholde meg (selv om jeg nettopp fikk sett episode to av Tumbling på TV). Sure, leiligheten min ser ut som om den har blitt offer for en naturkatastrofe, men rydding er ikke noe jeg har lyst til å ta fatt på akkurat nå.

Det er stunder som dette som får meg til å angre på at jeg aldri installerte The Sims 3 igjen etter at jeg formaterte laptopen min for noen måneder siden.

Takeshita-dori


Takeshita-dori

Det eneste som muntret meg opp sånn halvveis var tanken på min planlagte shoppingtur til Tokyo i morgen - helt til at jeg kom på at morgendagen er en søndag. Harajuku på søndager er helvete på jord. Bare se på bildene. Tviler på at jeg skal utsette meg selv for unødvendig tortur med det første, gitt.

Får heller benytte anledningen på onsdag, i og med at Josai feirer et-eller-annet-års-jubileum den dagen og har gitt alle elever fri.

Dermed ligger morgendagen an til å bli minst like kjedelig som dagen i dag.

Jeg gleder meg allerede.

2 kommentarer:

kari sa...

Jeg blir gjerne med på shopping i Tokyo ;)

Håper du har en strålende lørdag søøøta <3

Hoshifune sa...

Grøss og gru-Harajuku på en solskinnshelg >.< På sånne dager så ønsker nesten at du heller kom på en regnværsdag.