onsdag 7. april 2010

Blast from the past!

Jeg har endelig fått slept meg tilbake til Togane igjen, og noe av det første jeg gjorde var å traske til skolen for å registrere timeplanen min. Fullstendig nødvendig stress, men nå er det i alle fall gjort. Det ser ut som om det skal bli et overkommelig semester denne gangen også. Vi begynner ikke til første time hver dag, noe som gir meg en god grunn til å halvveis fortsette med min noe uvanlige døgnrytme. Good for me.

Halvveis i ut i første episode av Cinderella's Sister ringte det på døren min. Det var Alex som lurte på om jeg ville være med på hanami (som regel innebærer det mat og drikke under de blomstrende kirsebærtrærne) i parken rett utenfor. Jeg kastet i meg middag, og joinet Katinka på vei til nevnte park.

Jeg glemte fullstendig å ta bilde av de utrolig pene trærne, men da jeg og Katinka følte lekeplassens kall, fikk vi snart andre ting å ta bilde av.

Cartoon 1


Cartoon 2

(Jeg døde nesten av latter da jeg nettopp la merke til at Katinka og T-skjorten har omtrent samme ansiktsuttrykk! Priceless!)

Cartoon 2


Cartoon 2


Cartoon 2

Lekeplasser var så mye morsommere da jeg var liten... Og hvorfor i alle dager har de ikke et huskestativ? Det er jo det mest geniale lekeapparatet noensinne!

Husker dere forresten koppen jeg malte da Olga fra UiO kom på besøk til Josai? Vel, i dag fikk jeg den endelig tilbake. Det var en smule pinlig, i og med at både Hayashi-sensei og Hara-sensei sto og småtrippet rundt meg og Katinka, mens de maste om at vi måtte pakke dem opp og vise dem resultatet.

Cartoon 2


Cartoon 2


Jeg er fornøyd! Den ble da ganske søt, ble den ikke?

1 kommentar:

Hoshifune sa...

Koppen ble kjempesøt! Hvorfor fikk ikke vi noen Olga eller keramikktime på Josai? >.<