torsdag 8. april 2010

Sakura

Jeg og Katinka gikk en tur i parken for å ta bilder av de pene kirsebærblomstene. Katinka oppdaget fort at kameraet hennes var tomt for batteri, mens jeg knipset i vei - lykkelig utvitende om at jeg hadde fått et eller annet grums på kameralinsen min. Dette førte naturlig nok til at enkelte partier på bildene ble litt blurry. Jeg gjentar: Det var grums på linsen!

Babyens forbannelse slår til igjen!

Sakura 1


Sakura 2


Sakura 3


Sakura 4

Bildene yter virkelig ikke de virkelig trærne rettferdighet i det hele tatt. Det virker som om hele Japan er innhyllet i et slags rosahvitt teppe, og man får skikkelig vårfølelse bare man stikker nesen utenfor døren. Det er pent! Dessverre er sakura-sesongen like kort som den er vakker, så blomstene har allerede begynt å falle. Blomstersnø.

I morgen begynner skolen igjen. Jeg fikk et mildt panikkanfall da jeg oppdaget at vi har Fujishiro-sensei på tirsdager. Drep meg nå! Jeg har fremdeles mareritt etter rengotimene hennes! I tillegg har vi også Omoto-sensei dette semesteret, så det er best jeg går til innkjøp av en eller annen stressball så fort som mulig. Ellers kommer jeg seriøst til å klikke. De stakkars nervene mine...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Fin header! :)

Hoshifune sa...

Omoto-sensei er kanskje slitsom, men han er da ikke akkurat en stressende fyr?^^