onsdag 9. juni 2010

Memedingseboms!

Jeg ble tagget av Inger, og utfordret til å liste opp mine topp 5 mannlige kjendiser for en stund siden, men har ikke hatt tid til å gjennomføre det før nå. Det var ingen lett oppgave, og jeg tar forbehold om endringer etter humør og sånn, men til slutt klarte jeg i alle fall å lage noe som minnet om en forholdsvis passende rankingliste. So without further ado, I present Tonjes Heitingliste! Sjokkerende nok proppfull av asiatere. Om de får meg til å bli så veldig rød i kinnene og mo i knærne vet jeg ikke helt, men de er i alle fall sikleverdige.

1. Lee Min Ki

Lee Min Ki


Lee Min Ki


Lee Min Ki

Det skjer ofte at jeg spør meg selv akkurat hvorfor Lee Min Ki er favoritten min. Han ser gjerne litt merkelig ut på bilder, og det at han også jobber som modell gjør at han popper opp i diverse blader i relativt tvilsomme antrekk. Men ser jeg et eller annet drama eller en eller annen film med ham i hovedrollen, ender jeg alltid opp med å sitte klistret til skjermen med sikkel rennende nedover haken. Aha, så det var derfor, ja! I remember now.

2. Sato Takeru

Sato Takeru

Han er pen! Ren perfeksjon!

3. Miura Haruma

Miura Haruma

Det begynte med Gokusen 3, og eskalerte liksom etter det! Han fikk fort høy status i mitt fremtidige harem.

4. Ueda Tatsuya

Ueda Tatsuya

Se så søt han er da! Var på solokonserten hans høsten 2008, og han var minst like skjønn i virkeligheten.

5. Kato Shigeaki

Kato Shigeaki

Shige, Shige, Shige. Hva kan jeg si? Brains and beauty! Han er supeheit i virkeligheten, og hans berømte "kuchizuke wo" er til å dø av!

Bonus: Kimura Takuya

Kimura Takuya

Godeste Kimutaku (klisjé?) sniker seg med på listen min - rett og slett fordi det skulle vært ulovlig å se såpass bra ut når man nærmer seg førti.

Herregud, så vanskelig det var å velge. Det er dessverre ikke lett for meg å tagge noen videre, i og med at de færreste som leser bloggen min jevnlig har egen blogg og sånn. Men dersom du ser dette og blir fristet til å lage din egen heitingliste - go ahead!

Sliten nå.

1 kommentar:

AnnHelen sa...

I take the challenge.. Cff er det vanskelig å velge D: