lørdag 14. juni 2008

Fly away, far away

Vårt lille strategimøte i går gikk fint. Etter litt forsinkelser og sånn var både jeg, Katinka, Anne Marie og Hans samlet, og klare for å foreta noen avgjørelser hva reisen angår. Vi endte først opp på et bord utenfor Outland, der vi forholdsvis raskt bestemte oss for å reise den 11. september. Ja, jeg vet. Bare tanken på å fly den 11. september får meg til å grøsse, men må man, så må man.

Vi var en stund i tvil om vi skulle velge å fly med SAS eller British Airways. Ingen av oss har hatt noen negative opplevelser med British Airways, men så vidt jeg vet sliter de oftere med bagasjetrøbbel og forsinkelser. Derfor bestemte vi oss for å gå for SAS i stedet, til tross for Katinkas skrekkhistorier om entertainmentsystemer som ikke fungerer helt som de skal. Jeg kan overleve å ikke få sett på film så lenge mp3-spilleren ikke går tom for batteri.

Dermed endte vi opp på en trang, overfylt internettkafé på Østbanehallen for å undersøke totalpris. Vi endte opp med en sum på litt over 9200 kr per/pers. Sukk... Tenk på alt jeg kunne kjøpt for de pengene. Haha, men Japan-turen blir nok absolutt verdt det.

Så nå gjenstår det bare å få bekreftet at vi faktisk kan reise på de datoene vi har bestemt oss for (det hadde jo vært greit å få vite om semesteret faktisk er ferdig til den 1. februar eller ikke), og å overføre penger til Katinka så hun kan betale for billettene. La oss dumpe alt ansvaret på henne! XD

Ingen kommentarer: