torsdag 19. juni 2008

Forandring i planene

Bye bye SAS, hello British Airways.

Det viser seg nemlig at British Airways faktisk tillater endring av billettene etter bestilling mot et straffegebyr på 850 kr, mens SAS ikke tilbyr noe lignende. Dermed virker det som om British Airways nå leder kampen om å få æren av å frakte oss til solens rike. Dessuten er British Airways billigere i utgangspunktet. Og som den gjerrigknarken jeg er, sier jeg ikke nei takk til noen ekstra hundrelapper å bruke på diverse rusk og rask.

Heathrow er forresten morsommere enn Kastrup uansett.

I tillegg har Katinka fått mail fra studiekonsulent Mona om at leilighetene våre sannsynligvis er ledige fra 1. september, noe som åpner for å dra noen dager tidligere enn planlagt. Hvis det passer for alle, that is. Da slipper jeg muligens å fly på 11. september, noe jeg ikke akkurat klager over. Noen ekstra dager i Japan er heller ikke å forakte!

Så da får vi bare satse på at våre kofferter er blant de 983 av 1000 som ikke blir rotet bort av British Airways.

1 kommentar:

Katinka sa...

Toooonje! Bloggen min lever, woohoo!

Bare, Firefox er dum og ødelegger oppsettet... Og jeg suger på HTML, men det går seg nok til.

Og bare for at dette skal ha noe med innlegget ditt å gjøre: Yey, makt til meg! Yey, BA! Haha.