torsdag 26. juni 2008

Jeg vil, jeg vil, jeg VIIIIIL!

OMFG! Ueda Tatsuya, også kjent som KAT-TUNs U (eller eventuelt Tonjes celebrity crush nummer en), skal holde konserter (solo) i Tokyo en gang i september. September, noe som vil si at det er cirka 3/4 sjanse for at minst en av konsertene blir holdt mens jeg befinner meg i Japan.

Jeg klare å få tak i billett! Da kan jeg nemlig dø lykkelig.
Etter konserten, that is!

Det hadde så veid opp for det faktum at jeg og Katinka går glipp av KAT-TUNs sommerturné, noe jeg har vært litt mildere forbannet over. Synd konsertsalen der Ueda's konserter skal holdes bare har plass til 3300 mennesker (intimt og koselig). Det gjør det bare enda vanskeligere å få tak i billetter.

Jeg bryr meg ikke om hvor mange japanske skolejenter jeg må rane før jeg får tak i en av de billettene - jeg skal på den konserten!

Nå får jeg bare krysse fingrene for at alle konsertene ikke blir holdt den første uken i september, mens jeg fremdeles er stuck i gode, gamle Norge...

Ingen kommentarer: