torsdag 2. oktober 2008

En liten oppsummering av uken så langt...

Mandag: Regnet høljet ned i bøtter og spann. Orket ikke å sykle til skolen. Tok toget. Håpet å se Togmannen på stasjonen. Toget kom faktisk litt tidlig for en gangs skyld, så vi satte oss ned inne på det. Møtte på den taiwanske jenta som jeg tok bilde sammen med på lørdag, og snakket litt mer med henne. Viste seg at hun heter Ruru, og at hun synes alle de norske jentene er kjempesøte. Hun var kjempehyggelig. Togmannen kom løpende i siste sekund før toget skulle gå, men dessverre havnet vi ikke i samme vogn denne gangen. Synd. Oppdaget tilfeldigvis at han gikk rett bak oss ut fra stasjonen da jeg snudde meg for å snakke til Vibeke, og plutselig så rett på ham. Han så meget bra ut. Skolen var kjedelig. Så etter Togmannen på skolen, men så ham ikke.

Tirsdag: Det regnet igjen. Orket ikke sykle til skolen. Tok toget. Det samme gjorde nesten alle de andre jentene i klassen. Håpet å se Togmannen på stasjonen. Togmannen dukket ikke opp, selv om den lille, blonde vennen hans gjorde det. Det ble en veldig kjedelig togtur. Vi oppdaget at Joseph (den ekle kanadieren i klassen vår) har en søt, liten, japansk kjæreste. Ble lettere sjokkert over at noen i det hele tatt orker å ta på ham. Still, det er vel bra for ham. Timene var kjedelige. Så etter Togmannen på skolen, men så ham ikke. Trodde han kanskje hadde dødd i løpet av natten. På kvelden hadde vi ikke noe å gjøre, så jeg og Katinka dro på karaoke og sang oss hese på diverse Johnny's-sanger.

Onsdag: Det regnet ikke så mye i dag, men det var fremdeles for vått til å vurdere fysisk aktivitet. Tok toget. Håpet å se Togmannen på stasjonen. Togmannen dukket ikke opp. Trodde fremdeles han kanskje hadde dødd. Eventuelt var syk. Både Cecilie og Katinka fikk se sine respektive sikleobjekter i kantinen. Tok snikbilder av Hårmannen og Playboy (Cecilie sin), så de kan sikle over dem når de vil. Skolen var kjedelig. Så etter Togmannen på skolen, men så ham ikke. Var nå overbevist om at han hadde dødd. Helt til jeg plutselig gikk forbi ham på vei tilbake fra klasserommet. WAH! Ble litt irritert på Katinka som hadde nektet å sitte ute i regnet sammen med meg. Samtidig var jeg litt lettet over at Togmannen faktisk var i live. Hadde tonnevis med lekser.

Torsdag (i dag): Solen skinte fra en skyfri himmel. Ville ikke sykle til skolen. Tok toget. Håpet å se Togmannen på stasjonen. Togmannen dukket ikke opp. Det gjorde derimot Cecilie, som tydeligvis har lagt sykkelen midlertidig på hylla for å være lat sammen med Katinka og meg. Timene var grusomt kjedelige. Så etter Togmannen i lunsjen, men så ham ikke. Etter skolen satt jeg, Katinka og Cecilie på benken for å bedrive litt sightseeing. Plutselig kom Togmannen gående, og slo seg ned like i nærheten. Jeg bestakk Katinka med middag for å få henne til å sitte der med meg i over halvannen time. Cecilie ble frivillig. Perfekt utsikt i nesten to timer. Me happy! Togmannen så ekstra snasen ut i dag. Håper han tar toget i morgen!

Torsdag kveld: Innså at bloggen plutselig minner mer om en stalkingside. Ble litt redd.

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha!!
har du blitt stawker??
*knis*
Mimrer her nå...... MJAU!
er du klar over at du fortsatt heter Tonje Mjau på telefonen min??
bahahahahaha..

Tor Erling H. Opsahl sa...

chii~
lykke til med togmannobservasjoner;)
wah jonatan (mitt navn på josefmannen) japansk kjæreste, hvordan kommuniserer de? wah, han virker enda mer hjelpesløs enn oss :S nåja, men da vet man i det minste at det er håp for oss alle :P

Anonym sa...

Er det ikke bare dere i klassen liksom? Og lol,togmann,playboy og hårmann?! Litt lost der,men jeg tror i get the point XD

Tor Erling H. Opsahl sa...

@nina: Det er bare oss og Jonatan, vet ikke hvorfor han er i klassen vår jeg men :P

Ann Helen sa...

Hahaha Jeg elsker bloggen din. Du minner meg litt om meg egentlig. Jeg stalka en gutt i et år uten å prate med han, men ble skikkelig overlykkelig når jeg tilfeldig så han i byen :'D